VisualMerchandiser 2018-07-12T09:16:26+00:00

Oke, er worden tegenwoordig meer aankopen online gedaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat men helemaal niet meer offline wil shoppen.

Dit betekent voor jou als ondernemer alleen wel dat je moet inspelen op de hedendaagse behoeftes. De consument wil tegenwoordig bij het shoppen de persoonlijke aandacht, benadering en de beleving voelen. Dit kan onder ander bereikt worden door de consument te triggeren met uitdagende presentaties, waardoor ze een product niet kúnnen laten liggen.

Move your merchandise!

Om dit te bereiken moet je je focussen op visual merchandising.  een goed visual merchandising concept betaald zich zo terug. Door het aanbieden van de juiste productcombinaties, maak je er juist winst op.

Een goed concept speelt in op de emoties van de consument. Zorg daarbij dat de volledige aandacht ligt op het product en niet op de sfeermakers. Deze moeten alleen het product meer kracht bijzetten.

Daarbij is de opbouw en de locatie van de producten heel belangrijk. Een diep assortiment is bijvoorbeeld ook sterker dan een breed assortiment. Hierbij leg je meer de focus op 1 type product.

Een optimale presentatie maakt wat los bij de consument en creëert sfeer.

Kan jouw shop wel deze aandacht gebruiken? Wees zo vrij om hiervoor contact op te nemen met TYPISCHROOS.

CONTACT